ua en ru

Інтернет обійде радіо в залученні коштів від рекламодавців в 2008 р., - ZenithOptimedia.

Інтернет перевершить радіо як засіб розповсюдження реклами в 2008 р. За даними ZenithOptimedia, компанії, що займається придбаннями в області ЗМІ, в 2006 р. витрати компаній у всьому світі на рекламу в інтернеті склали 24,9 млрд дол., що на 33,2% більше 18,7 млрд дол., витрачених в 2005 р. При цьому ZenithOptimedia повідомила, що чекає до 2008 р. збільшення цього показника в Азії на 7,7% у зв'язку з майбутніми Олімпійськими іграми в Пекіні. Іншими важливими чинниками, які сприятимуть збільшенню витрат компаній на рекламу в інтернеті в 2008 р. також стануть вибори в США і європейський чемпіонат по футболу, передає "Сіньхуа". На сьогоднішній день інтернет займає п'яте місце серед засобів розповсюдження реклами. Раніше аналітики прогнозували, що він обжене радіо, яке поки зберігає за собою четверте місце, в 2009 р.