ua en ru

Держспоживстандарт: У січні-липні 2006 р. в органи з захисту прав споживачів надійшло більше 17 тис. звернень.

За сім місяців 2006 р. в територіальні органи з захисту прав споживачів надійшлоло 17762 звернень громадян. Про це повідомив сьогодні голова Держспоживстандарту Олег Висоцький. Він уточнив, що це на 2,4% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. З них на особистому прийомі отримано 9078 звернень. 44,5% звернень стосувалися якості непродовольчих товарів, 38,7% - якості послуг, 7,2% - продовольчих товарів. За наслідками розгляду скарг 1555 були задоволені (88%). Найбільша кількість звернень зареєстрована в Донецькій (3395) і Полтавській (1179) обл., а також в м. Києві (1166). Найбільш високий показник повернення грошей споживачам, що купили неякісні товари і послуги, зафіксований в м. Києві - 1,07 млн грн.