ua en ru

ГоловКРУ наполягає на розгляді ФДМУ відповідності діяльності “Ернст енд Янг" до сертифікату на право оціночної діяльності.

Головне контрольно-ревізійне управління ще раз рекомендує ФДМУ розглянути питання про відповідність діяльності ТзОВ “Ернст енд Янг" до наданого сертифікату про право оціночної діяльності та, при необхідності, анулювати його. Про це повідомляє прес-служба ГоловКРУ. ГоловКРУ застерігає також керівників підприємств державного сектору економіки від можливих суттєвих похибок в оцінці активів, що проводиться ТзОВ “Ернст енд Янг". Управління не погоджується із заявленими раніше спростуваннями компанією щодо порушень при оцінці об'єктів Придніпровської залізниці. Зокрема, на ДП "Придніпровська залізниця" в ІІ півріччі 2007 р. проведено оцінку адміністративної 5-ти поверхової будівлі управління залізниці, розташованої у центрі міста Дніпропетровська, загальною площею 19,6 тис. кв. м. Вартість будівлі визначено у сумі 0,4 млн грн., хоча залишкова її вартість становить 5,1 млн грн., а у ІІ півріччі 2006 – 2007 рр. у ній проведено капітальних ремонтів на 19,9 млн гривень. Аналогічно, станом на 1 січня 2007 визначено справедливу вартість 204 км верхньої будови колії „П'ятихатки - Чаплине" Синельниківської дистанції колії - у сумі 29,3 млн грн., при тому, що лише протягом 2006 р. було проведено модернізацію 43,4 км даної колії на загальну суму 45,7 млн гривень. На думку ревізорів, вартість майна залізниці при оцінці суттєво занижена, що підтверджено листом Регіонального відділення ФДМУ в Дніпропетровській області від 08.04.2008 №10-07-02576. Зокрема, зміст наданих звітів не відповідає загальним вимогам до складання звіту про оцінку та підготовку висновку про вартість майна, а саме: відсутні описи об'єктів оцінки, які дають змогу їх ідентифікувати; не надані пояснення стосовно проведення особистого огляду оцінювачами об'єкту оцінки; відсутні опис та аналіз зібраних та використаних вихідних даних та іншої інформації під час проведення оцінки; не наведені додатки з копіями всіх вихідних даних; не наведено перелік нормативно-правових актів, відповідно до яких проводилася оцінка. Крім того, проведена оцінка вартості об'єктів цивільної оборони, які виключені з переліку основних засобів, що повинні бути оцінені, переоцінка об'єктів основних засобів однієї групи зроблена на різні дати (01.01.2007 та 01.07.2006), не обґрунтовано виключено деякі об'єкти із загального переліку основних засобів, які підлягали оцінці.