ua en ru

Генплан розвитку Києва до 2025 р. передбачає збереження існуючих меж міста за рахунок винесення за його межі промпідприємств.

Генеральний план розвитку Києва до 2025 р. передбачає збереження існуючих меж міста за рахунок винесення за його межі промислових підприємств, передає "Комерсант-Україна".
Як повідомив в. о. начальника головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища Київської міськдержадміністрації (КМДА) Сергій Броневицький, промислові підприємства передбачається перемістити за межі столиці, щоб звільнити територію для житлового будівництва. За його словами, в першу чергу це торкнеться підприємств, що не модернізує виробництво і забруднюють навколишнє середовище.
У новій концепції обчислена гранична ємність Києва для будівництва житла - близько 45 млн кв. м. З них 20 млн кв. м можна звести на порожніх територіях, 7-8 млн кв. м - за рахунок перенесення до Київської обл. промислових об'єктів і 17-18 млн кв. м - за рахунок відновлення кварталів п'ятиповерхової забудови. "Документ відповідає реальним показникам розвитку міста та враховує, що чисельність населення складає 3,4 млн жителів, а в місті зареєстровано близько 1 млн автомобілів", - уточнив С.Броневицький. За офіційними даними Держкомстату та ДАІ, зараз у Києві проживає близько 2,7 млн жителів, а мільйонний автомобіль був зареєстрований ще в серпні 2008 р.
Нагадаємо, рішення про розробку нового генплану було прийнято на сесії Київради 18 вересня 2008 У листопаді 2009 р. архітектори з Німеччини, Великобританії та України рекомендували ліквідувати дисбаланс між правобережною та лівобережною частинами столиці, розмістивши на лівому березі більше офісних будівель та культурних установ.
Ці зауваження були включені в остаточний варіант концепції. Центральна частина Києва буде розділена на зони, і в кожному її кварталі будуть діяти чіткі умови і обмеження забудови по поверховості, обсягів, щільності і функціональному призначенню будівель. С.Броневицький також повідомив, що концепція передбачає збереження зелених зон і рекреаційних територій, що становлять 52% площі Києва.
Крім іншого, розглядається можливість будівництва транспортних тунелів. "Один з тунелів, довжиною 7 км, з'єднає площу Перемоги із станцією метро "Лівобережна" і дозволить вивести транзитний транспорт з центру столиці", - заявив С.Броневицький.