Експерти прогнозують скорочення світових витрат на рекламу в 2009 р. на 4,4%.

Світові витрати на рекламу в 2009 р. скоротяться на 4,4%. Такий прогноз зробила медіагрупа GROUPM, передає Reuters. Зокрема, згідно з прогнозом GROUPM, за підсумками 2009 р. витрати на рекламу у Великій Британії знизяться на 11%, тоді як в США і Іспанії - на 4,4% і 14% відповідно. При цьому в 2010 р. в США цей показник впаде ще більше, його зниження складе 7%. Нові дані сильно розходяться з попереднім прогнозом GroupM про скорочення витрат на рекламу всього на 0,2%.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся