ua en ru

В "Дніпропетровськгазі" збільшили кількість способів дистанційного зв’язку зі споживачами

Контакт-центр ПАТ "Дніпропетровськгаз" збільшив кількість способів дистанційного зв’язку зі споживачами області. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.

Так, повідомляється про безкоштовне цілодобове інтелектуальне голосове меню IVR. За місяць роботи цим сервісом скористались більше тисячі користувачів газу області. За другий квартал 2016 року оператори центру відповіли на 34,5 тисяч дзвінків клієнтів та опрацювали 30 тисяч показань лічильника, переданих споживачами.

"Враховуючи величезний потік дзвінків з усієї області, задля їх оперативного опрацювання наша компанія запровадила новий спосіб зв’язку з клієнтами – систему голосового меню IVR", - коментує начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпропетровськгаз" Ксенія Трофіменко.

За даними прес-служби, з 1 по 5 число кожного місяця, значно зростає кількість звернень споживачів, тож з появою голосового меню IVR передавати показання лічильника стало ще зручніше і швидше.