"Дніпропетровськгаз" відкрив три нових Центри обслуговування клієнтів
Якість сервісу тепер зможуть оцінити понад 60 тис. споживачів природного газу області
Протягом грудня АТ "Дніпропетровськгаз" відкрило три нових Центри обслуговування клієнтів: в Синельниковому, Апостоловому та Царичанці. Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Сьогодні пріоритетним напрямком у роботі АТ "Дніпропетровськгаз" є розвиток клієнтського сервісу та сучасний комплексний підхід у наданні послуг споживачам", - йдеться в повідомленні.
За словами прес-служби, відкриття центрів стало ще одним кроком на шляху до простих і сучасних відносин між компанією і її клієнтами.
"Центри обслуговування клієнтів - це просторі офіси з сучасним дизайном і комфортним умовами, офіс, який відповідає кращим європейським стандартам. У ньому відвідувачі можуть безкоштовно скористатися Wi-Fi чекаючи черги на зручних диванах, за допомогою тонкого клієнта зареєструватися в Особистому кабінеті і передати показання лічильника", - говорить начальник управління клієнтського сервісу Аліна Левкович.
У Центрах обслуговування працює автоматична система розподілу клієнтських потоків - електронна черга. Нові ЦОКи облаштовані у форматі "відкритого простору", що дозволяє споживачам оперативно вирішувати всі питання.
"Щомісяця Центри обслуговування клієнтів АТ "Дніпропетровськгаз" приймають в середньому 30 тис. відвідувачів. Проте, клієнтам не обов'язково витрачати час і кошти на дорогу, щоб особисто відвідати Центр обслуговування. Якісну консультацію можна отримати не виходячи з дому, зателефонувавши в Контакт-центр або скориставшись онлайн сервісами, такими як чат-бот 7104 в Viber, мобільними додатками 104 Mobile і 104 Mobile Light або Особистим кабінетом на сайті 104.ua", - йдеться в повідомленні.
До кінця року АТ "Дніпропетровськгаз" планує відкрити ще чотири сучасні Центри обслуговування - у Магдалинівці, Солоному, П'ятихатках та Жовтих Водах.