ua en ru

Для випуску 36 літаків Ан-148 в рік Україні необхідно 250-260 млн дол., - "Авіант".

На україно-російський пасажирський літак Ан-148 є 33 твердих і близько 20 попередніх замовлень. Про це повідомив сьогодні в Києві гендиректор лізингової компанії "Ілюшин фінанс" Олександр Рубцов за підсумками чергового раунду переговорів учасників проекту. За його словами, досягнута попередня домовленість про постачання 3 таких машин на Кубу з можливістю збільшення замовлення до 6 одиниць. В цілому до кінця 2007 р. очікується підписання угод на постачання до 100 літаків. Генеральний директор Київського авіазаводу "Авіант" Олег Шевченко повідомив, що в 2007 р. буде зібрано мінімум два, максимум - 4-5 Ан-148. Але для виходу на серійний випуск в 36 машин в рік підприємствам України необхідно 250-260 млн дол. Приблизно стільки ж потрібно і російським партнерам. Згідно бізнес-плану, на четвертому році реалізації проект стає беззбитковим. З п'ятого року і протягом 20 років виробництва літаків він приноситиме прибуток. Генеральний директор ВАТ "Воронежське акціонерне літакобудівне товариство" (ВАЛТ) Михайло Шушпанов повідомив, що завод зібрав три машинокомплекта Ан-148 і завершить виробництво до кінця року ще два. Остаточне рішення про організацію серійної збірки цієї авіамашини у Воронежі акціонери ВАЛТ приймуть в листопаді-грудні. За даними Авіаційного науково-технічного комплексу імені "Антонова", літак отримає сертифікат типу в грудні 2006 року. У Києві планується виготовляти носову і середню частину фюзеляжу, в Харкові - центроплан, у Воронежі - хвостову частину фюзеляжу, механізацію крила, двері, люки, мотогондоли. Остаточна збірка літака буде організована в Києві і, можливо, у Воронежі.