ru ua

Для можливої інтеграції авіапромів України і РФ необхідно завершити процес корпоратизації АНТК ім. Антонова, - експерт.

Для можливої інтеграції українського і російського авіапромів необхідно завершити процес корпоратизації і акціонування АНТК ім. Антонова, а також визначитися, як зберегти вплив на подальший розвиток галузі і просування бренду «Антонов» на нові ринки. Про це заявив експерт Центру дослідження армії, конверсії і роззброєння Сергій Згурець, пише «Дзеркало тижня».

«Такої структури, як ВАТ «Антонов», просто немає. Є державне підприємство - без яких би то не було пакетів акцій, - пише експерт. - Проте є стратегія розвитку авіапрому України, що прийнята ще в 2008 р. і дійсно робить ставку на використання ринкових механізмів для реформування і розвитку галузі. Зокрема, шляхом приватизації підприємств галузі із залученням іноземних інвестицій з урахуванням особливостей високотехнологічної галузі при збереженні впливу держави на ухвалення стратегічних рішень».

При цьому можлива приватизація галузі, за словами експерта, є достатньо віддаленою перспективою. «Відповідно до документу, приватизацію галузі планувалося провести в 2011-2015 рр. після завершення до 2010 р. акціонування підприємств і створення на корпоративній основі господарських об'єднань підприємств літакобудування. Ці терміни, правда, зірвані. Але іншого шляху для українського авіапрому просто немає», - упевнений С.Згурець.

Акціонування держхолдингу «Антонов» і створення акціонерного товариства для подальшого обміну акціями з російським ВАТ «Об'єднана авіабудівельна корпорація» було заявлено ще в минулому році, нагадав С.Згурець.

«Якщо на словах процес вже пішов, то до остаточного результату ще вельми далеко. Хоч би тому, що, окрім завершення юридичного процесу корпоратизації і акціонування, державі не менш важливо визначитися, як зберегти вплив на подальший розвиток галузі і просування бренду «Антонов» на нові ринки», - упевнений С.Згурець.