ua en ru

Чистий збиток Interpublic Group в I кварталі 2006 р. виріс на 16% - до 170,2 млн дол.

Чистий збиток третьої за величиною в світі рекламної компанії, американської Interpublic Group of Cos. у I кварталі 2006 р. збільшився на 16% і досяг 170,2 млн дол. проти 146,4 млн дол. за аналогічний період роком раніше. Такі дані компанія опублікувала сьогодні у фінансовому звіті. При цьому обсяг продажів за січень-березень поточного року практично не змінився в річному численні і склав 1,33 млрд дол. Цей показник значно перевищив очікування аналітиків, які прогнозували його на рівні 1,23 млрд дол. Зараз звітність компанії знаходиться на розслідуванні у Федеральній комісії США по цінних паперах. Подробиці претензій до Interpublic з боку фінансової влади США невідомі.