ua en ru

Чистий прибуток Kraft Foods Inc. у III кварталі виріс на 11% - до 748 млн дол.

Чистий прибуток Kraft Foods Inc., другого після Nestle SA світового виробника продуктів харчування, в III кварталі 2006 р., що завершився 30 вересня, виріс на 11% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року - до 748 млн дол. (45 центів в перерахунку на одну звичайну акцію). Такі дані містяться у фінансовому звіті компанії. Роком раніше цей показник був зафіксований на рівні 674 млн дол. (40 центів на акцію). За вирахуванням спеціальних платежів прибуток Kraft Foods склав 46 центів/акція. Це на один цент краще за прогнози аналітиків. Як повідомляється в звіті, компанії вдалося збільшити прибуток завдяки економії витрат унаслідок реструктуризації, що проводилася, яка передбачає закриття ряду підприємств і скорочення робочих місць. Крім того, Kraft продала декілька своїх брендів, щоб зосередитися на такій продукції, як печиво, напої і дієтичне харчування. Виручка за звітний період збільшилася на 2,3% - з 8,1 млрд дол. до 8,24 млрд дол. при очікуваних 8,26 млрд дол. Компанія також підвищила річний прогноз по прибутку з 1,78-1,83 дол./акція до 1,86-1,89 дол./акція. Kraft опублікувала свій фінансовий звіт після закриття торгів. До моменту завершення торгової сесії на New York Stock Exchange 23 жовтня 2006 р. акції компанії подорожчали на 2,3% - до 36,30 дол.