ua en ru

Чистий прибуток Constellation Brands в 2005-2006 фінансовому році виріс на 18% - до 325,3 млн дол.

Чистий прибуток американської виноробницької і пивоварної компанії Constellation Brands Inc. у 2005-2006 фінансовому році, який завершився 28 лютого, виросла на 18% і склала 325,3 млн дол. в порівнянні з 276,5 млн в 2004-2005 фінансовому році. Такі дані містяться в опублікованому звіті компанії. Об'єм продажів Constellation Brands в 2005-2006 фінансовому році виріс на 11% - до 5,7 млрд дол. в порівнянні з 5,14 млрд дол. роком раніше. Операційний прибуток в 2005-2006 фінансовому році виріс на 17% і склав 666,12 млн дол., тоді як роком раніше цей показник склав 567,9 млн дол. У IV кварталі 2005-2006 фінансового року чистий прибуток Constellation Brands виріс на 22% - до 58,18 млн. дол. в порівнянні з 47,63 млн. дол. за аналогічний період 2004-2005 фінансового року. Об'єм продажів за звітний квартал залишився на тому ж рівні, що і за попередні 3 місяці і склав 1,3 млрд дол. Операційний прибуток з грудня 2005 р. по лютий 2006 р. виросла на 9% - до 130,74 млн дол., тоді як роком раніше цей показник склав 119,63 млн дол. Як відзначають аналітики, скорочення продажів вина компанії вдалося компенсувати збільшенням реалізації вироблюваного нею пива і спирту.