ua en ru

Bridgestone інвестує 300 млн доларів у своє виробництво аргентинське

19 грудня на зустрічі з президентом Аргентини Крістіною Фернандес де Кіршнер представники Bridgestone оголосила про нові інвестиції, який підуть, зокрема, на розвиток у країні виробництва так званих «зелених» шин.

Під час зустрічі, на якій також була присутня міністр промисловості країни Дебора Хиорхи (Debora Giorgi), представники Bridgestone повідомили, що в період з 2013 по 2019 роки компанія виділить на розвиток свого аргентинського виробництва близько 1,461 мільярда песо (298 мільйонів доларів). За допомогою нової інвестиційної програми виробничі потужності Bridgestone в Аргентині повинні зрости на 66%, з 3 до 5 мільйонів шин на рік. Крім цього, Bridgestone також планує збільшити обсяги експорту і заміщеного імпорту на 20 мільйонів доларів - до 140 і 163 мільйонів відповідно.

Крім збільшення потужностей виділена сума буде також спрямована на розширення сервісної мережі, а також діяльність, пов'язану з соціальної корпоративної відповідальністю, заявили представники Bridgestone.

За даними ЗМІ, три шинні компанії, що працюють в Аргентині - Pirelli, Bridgestone і місцева Fate - мають намір в найближчі роки інвестувати у свій розвиток в країні понад 5,3 мільярда песо (1 мільярд доларів). «Шинна промисловість розвивається одними темпами з автомобільним сектором при повному дотриманні політики заміщення імпорту», - заявила пані Хиорхи.

Деталізуючи свої плани, представники Bridgestone розповіли, що планується на 56% збільшити випуск легкових шин, на 119% - шин для фургонів і пікапів, і на 114% - для сільськогосподарської техніки. Також будуть впроваджуватися нові технології, що дозволяють виробляти більш топливоэффективные і легковагі шини.

У 2012 році обсяги шинного виробництва в Аргентині, як очікується, складе близько 12,4 мільйона шин, що на 36% більше, ніж у 2002 році, на 77% більше, якщо порівнювати з середнім рівнем 1990 років. Уряд активно проводить політику заміщення імпорту, завдяки чому частка шин іноземного виробництва скоротилася до 24%, тоді як в 2008 році на частку імпорту припадало більше половини внутрішнього ринку.

Bridgestone заявляє, що працює на аргентинському ринку вже 97 років, маючи на увазі, що тоді в країні почали продаватися шини під брендом Firestone, зараз належить японській корпорації. У 1931 році був відкритий завод в Льявальоле (Ломас-де Самора, Буенос-Айрес). Зараз компанія поставляє шини як на вторинний ринок, так і в сектор OE, комплектуючи нові автомобілі Toyota, Ford, VW, GM, Renault, Honda, Peugeot і Chery (завод в Уругваї). Крім того сільськогосподарські шини виробництва Bridgestone поставляються на місцеві заводи компаній John Deere, Vassalli і Metalfor.

На заводі функціонують сім виробничих ліній, що випускають легкові, комерційні, вантажні та сільськогосподарські шини. Частка Bridgestone на вторинному ринку країни становить 26,5%, а крім цього, у 2012 році компанія вже експортувала продукції на 192 мільйони доларів (529 тисяч штук). В першу чергу Bridgestone аргентинського виробництва поставляються в США і Бразилії, а також в інші країни регіону.

З 1996 року Bridgestone реінвестує всю свою прибуток в Аргентині, що, згідно з виробничим планом, буде продовжуватися до 2015 року. З 2006 року компанія інвестувала близько 495 мільйонів песо (близько 100 мільйонів доларів) в технологічну модернізацію заводу і виробництво нових моделей.

В даний час штат підприємства складає 1 442 особи (на 84% більше, ніж у 2003 році), а оборот аргентинського відділення Bridgestone в 2011 році досяг 1,684 мільярда песо (270 мільйонів доларів). Шини Bridgestone продаються в 307 дилерських центрах по всій країні, що робить цю торгову мережу найбільшої в місцевій шинної галузі.