ua en ru

Асоціація страхувальників України в 2006 р. отримала більше 150 скарг на СК.

Асоціація страхувальників України (АСУ) в 2006 р. отримала більше 150 звернень щодо порушення прав страхувальників. Такі дані розміщені на офіційному сайті АСУ. "Як критерії якості компаній нами (АСУ) прийняті частота скарг, що поступають на них, ступінь системності обману страхувальників, методи обманів і тяжкість їх наслідків", - мовиться в повідомленні асоціації. Деякі порушення підтверджують тенденції, що виявилися раніше, і підтверджують "в стійко низьких споживчих якостях страхових компаній". АСУ по таких видах порушення називає СК "АСКА" (обмани "професійні", часто засновані на перекручуванні норм законодавства і використанні послуг українських суддів), СК "Українська страхова компанія Generali Garant" (раніше "Гарант-Авто", обмани засновані на використанні непоінформованості клієнтів в тонкощах договірних відносин), СК "Кредо", СК "Міленіум" (невиконання зобов'язань перед клієнтами з страхування вагітності і пологів, невидача клієнтам документів, підтверджуючих сплату страхової премії). Крім того, деякі порушення здійснюються СК за допомогою банків в процесі видачі ними споживчих кредитів (при покупці автомобілів). "Банки фактично примушують своїх клієнтів страхуватися в нав'язуваних їм страхових компаніях, що є прямим порушенням ст.6 Закону України "Про страхування" і ряду положень, які виходять з Закону України "Про захист прав споживачів". АСУ за цим порушенням називає діяльність ПриватБанку і СК "Кредо".