"Воля" відключає в Києві з 1 листопада декілька російських телеканалів, - "Комерсант-Україна".

Середа 15 жовтня 2008 09:58
Найбільший оператор кабельного телебачення в Україні компанія "Воля" має намір з 1 листопада вилучити російські телеканали "Перший канал. Всесвітня мережа", РЕН ТБ і "РТР-планета" зі своїх пакетів, повідомляє "Комерсант-Україна". У компанії "Торсат", яка представляє інтереси цих телеканалів, пообіцяли оскаржити їхнє відключення в суді. 1 жовтня 2008 р. Національна рада з питань телебачення і радіомовлення зобов'язала провайдерів припинити мовлення зарубіжних каналів, "зміст яких вимагає адаптації до вимог законодавства". Нацрада констатувала невиконання операторами вимог закону "Про телебачення і радіомовлення", що набув чинності в 2006 р. Зокрема, не всі зарубіжні канали оплачують рекламу на території України, дотримуються законів про авторські і суміжні права, а також про суспільну мораль. До списку неадаптованих потрапили чотири російські телеканали: "Перший канал. Всесвітня мережа", РЕН ТБ, "РТР-планета" і TVCI (міжнародна версія "ТБ-Центр"). Ці канали вже виключили з пакетів кабельних операторів в Чернігові, Запоріжжі, Львові та Умані. У Запоріжжі, де канали були відключені 1 жовтня, 10 жовтня депутати міськради зобов'язали операторів повернути канали до кабельних мереж. Оскільки в законодавстві не прописано поняття адаптації, повернути канали до кабельних мереж практично неможливо, вважає директор компанії "Торсат" Анатолій Сальник. "Ніхто не розуміє, що таке адаптація. Ми вважаємо, що заборона на трансляцію телеканалів є незаконною, - заявив А. Сальник. - До телеканалів немає претензій ні від правовласників, ні від власників авторських і суміжних прав. Наша компанія сплачує всі податки. Тому ми оскаржимо дії Нацради в суді".

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся