"Волга-Дніпро" і АНТК Антонова підписали з об'єднанням SALIS країн НАТО контракт на 600 млн дол. (повтор от 23.03.2006)

Німецька компанія RUSLAN-SALIS, створена в рівних частках авіакомпанією "Волга-Дніпро" і АНТК Антонова в серпні 2004 р., підписала сьогодні в Лейпцігу контракт з Організацією по матеріально-технічному забезпеченню НАТО (NAMSA) на надання гарантованого доступу до стратегічних авіатранспортних потужностей. Про це повідомив президент компанії "Волга-Дніпро" Олексій Ісайкин в телефонній прес-конференції. Документ підписаний до 2012 р. і передбачає забезпечення доступу до 6 літаків Ан-124. Його вартість оцінюється в 600 млн. євро. Кожна із сторін надасть по 3 Ан-124. Прибуток українська і російська компанії ділитимуть в рівних частках. Замовником літаків виступили країни НАТО і ЄС, об'єднані в проект SALIS (Strategic Airlift Interim Solution). Від їх імені контракт підписувала NAMSA. У проект SALIS входять Угорщина, Німеччина, Данія, Іспанія, Канада, Люксембург, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Туреччина, Франція, Чехія. Контрактні переговори велися близько трьох років. Як повідомив генеральний конструктор АНТК Антонова Дмитро Кива, в SALIS фактично влилися учасники іншого, чисто європейського проекту ЕСАР (European Capability Airlift Programme), в який входять такі країни ЄС, як Великобританія, Німеччина, Іспанія, Люксембург, Нідерланди, Норвегія, Польща, Туреччина, Франція, Чехія. В результаті можливе збільшення замовлення на літаки, оскільки в рамках європейського проекту йшлося про 20-30 машин. Конкурентом Ан-124 був американський С-17.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся