ua en ru

"Вімм-Білль-Данн" у I кв. 2007 р. збільшив чистий прибуток за US GAAP на 84,8% - до 32,1 млн дол.

Чистий прибуток ВАТ " Вімм-Білль-Данн Продукти харчування" (ВБД) за US GAAP в I кварталі 2007 р. виріс у порівнянні з аналогічним періодом 2006 р. на 84,8% - до 32,082 млн дол. Про це сказано в прес-релізі компанії. Виручка групи зросла на 40,1% у порівнянні з січнем-березнем 2006 р. і склала 542,792 млн дол. Валовий прибуток за звітний період збільшився на 53,3% - до 173,925 млн дол. Операційний дохід компанії склав 51,445 млн дол., що на 73% більше показника I кварталу 2006 р. Показник EBITDA виріс на 58,8% - до 70,4 млн дол., при цьому показник EBITDA у відсотках від виручки виріс з 11,4% до 13%. Як наголошується, найзначніше зростання виручки відбулося в молочному сегменті - на 43,9% - до 414,2 млн дол. Це зростання головним чином обумовлене нарощуванням об'ємів продажів у натуральному вираженні. Ефект від придбань, здійснених наприкінці 2006 р., склав 14,2% від загального зростання виручки сегменту "Молоко". Середня доларова відпускна ціна збільшилася на 15,8% - до 1,01 дол. за 1 кг в I кварталі 2007 р. з 0,87 дол. за 1 кг в I кварталі 2006 р. за рахунок підвищення середньої рубльової ціни і позитивного ефекту від курсової різниці. Виручка в сегменті "Напої" склала 92,9 млн дол. (зростання на 26,4% до січня-березня 2006 р.), що обумовлено підвищенням відпускних цін і об'ємів продажів. Середня відпускна ціна виросла на 20,3% - з 0,67 дол. за літр в I кварталі 2006 р. до 0,81 дол. за літр в I кварталі 2007 р. Виручка в сегменті "Дитяче харчування" зросла на 36,8% і склала 35,7 млн дол. При цьому, як відзначає компанія, середня доларова відпускна ціна зросла на 10,8% - до 1,84 дол. за 1 кг у I кварталі ц.р. Це зростання викликано як позитивним ефектом від курсової різниці, так і підвищенням середньої рубльової ціни. Валова маржа сегменту "Дитяче харчування" зросла з 37,3% до 44,8%. ВАТ " Вімм-Білль-Данн Продукти Харчування", створене в 1992 р., виробляє соки і молочні продукти в Росії. До компанії входять 36 виробничих підприємств в Росії, Україні, Киргизії і Узбекистані. "Вімм-Білль-Данн" володіє портфелем торгових марок, що охоплює більше 1,1 тис. видів молочних продуктів ("Домик в деревне", "Мила Мила", Neo, Bio-max тощо) і понад 150 типів соків, нектарів і прохолодних напоїв під марками J7, 100% Gold тощо. Чистий прибуток "Вімм-Білль-Данн" за US GAAP з урахуванням боргових зобов'язань у 2006 р. виріс в 3,1 рази в порівнянні з 2005 р. і склав 95,4 млн дол. Операційна виручка збільшилася на 96,5% - до 171,9 млн. дол. Продажі в 2006 р. склали 1 млрд 762 млн 127 тис. дол., що на 26,35% більше порівняно з 2005 р.