ua en ru

"Велика Кишеня" планує в 2007 р. збільшити оборот на 50% - до 3,6 млрд грн.

Мережа роздрібної торгівлі "Велика Кишеня" планує в 2007 р. збільшити обіг на 50% порівняно з 2006 р. - до 3,6 млрд грн. Про це сьогодні під час прес-конференції повідомив комерційний директор ТОВ "Квіза Трейд" Дмитро Каширін. За його словами, зростання обумовлене збільшенням торгових точок, а також зростанням товарообігу на тих, що вже існують. Як повідомив Д.Каширін, "Велика Кишеня" до кінця року планує відкрити ще 6 магазинів, їх загальна кількість складе 44. Торгові площі збільшаться зі 100 до 120 тис. кв. м. Крім того, як повідомила керівник з розвитку власної торгової марки Ірина Прищепа, "Велика Кишеня" до кінця 2008 р. планує збільшити до 8% частку продукції під власною торговою маркою в загальному обігу. За її словами, на сьогодні асортимент товарів мережі під власною ТМ складає 70 найменувань. Частка в обігу - 1%. До кінця 2007 р. їх кількість досягне 150, до кінця 2008 р. - 800-1 тис. Як відзначила І.Прищепа, виробниками продукції під торговою маркою мережі є ЗАТ "Агроекопродукт", ТОВ "Кернел-Трейд", ВАТ "Крушинський птахівничий комплекс", БДВ "Хунгарі Трейдінг Кфт." (Угорщина), ТОВ "КОТТОН КЛАБ" (Московська обл.). "Велика Кишеня" - велика національна мережа роздрібної торгівлі в Україні. Представлена в 17 містах України і налічує 38 магазинів (30 супермаркетів і 8 гіпермаркетів), 6 з яких - у складі власних ТЦ. Обсяг чистих продажів мережі за 2006 р. склав 403 млн дол., що на 81% більше 2005 р.