ua en ru

"Рейнфорд" веде переговори про покупку мережі "Велика ложка", - "Комерсант-Україна".

Високе боргове навантаження однієї з найбільших торгових мереж у Дніпропетровську - "Великої ложки" - змусило її власників продати 100% компаній, пише "Комерсант-Україна". Власник мережі підприємець Олександр Уріх домовився про її продаж торговельно-промисловій групі "Рейнфорд". Учасники ринку називають крок "Рейнфорда" незвичайним - це перша покупка компаній конкурента. "Ми ведемо переговори про покупку "Великої ложки". Документи поки не підписані, остаточний підсумок переговорів буде днів через десять", - повідомив провідний експерт з маркетингу торговельно-промислової групи "Рейнфорд" Андрій Об'єдков. Топ-менеджер однієї з дистриб'юторських компаній, що працює з "Великою ложкою", говорить, що вчора вже отримав пропозицію від "Рейнфорда" про взаєморозрахунки по "Великій ложці". У самій мережі від коментарів відмовилися. Фінансовий директор ГК "Сальве" (володіє мережею) Юрій Примаков відзначив лише, що, за його інформацією, "документи про продаж мережі на сьогоднішній день ні з ким не підписані". "Велика ложка" заснована в 2004 р., об'єднує 35 магазинів (з них 19 власних) у Дніпропетровській, Криворізькій і Запорізькій областях. Виручка в 2008 р. склала 616,45 млн грн (+54% до 2007 р.), валовий прибуток - 153,61 млн грн (+64,9%), чистий збиток - 33,11 млн грн. Власник групи - підприємець Олександр Уріх. ТПГ "Рейнфорд" об'єднує 14 продуктових супермаркетів Rainford (загальною площею від 700 кв. м до 6 тис. кв. м) і близько 40 магазинів "Корзинка" (середня площа 30 кв. м) в Дніпропетровську, Кривому Розі, Запоріжжі, Києві та інших містах. За даними учасників ринку, власниками групи є Олександр Мартинов і Борис Цейтельман.