ua en ru

"Оболонь" і "Сармат" повідомляють про зростання виробництва пива в першому кварталі 2006 р.

"Оболонь" і "Сармат", два з чотирьох найбільших українських виробника пива, оголосили виробничі результати за перший квартал 2006 р., повідомляє "Ренесанс-Капітал". Другий за розміром український виробник "Оболонь" збільшив випуск пива на 21,8% до 16,4 млн декалітрів, що склало близько 37% від загального виробництва в країні. Протягом кварталу частка компанії на внутрішньому ринку досягла 30% (у першому кварталі 2005 р. - 25,8%). "Оболонь" також обнародувала плани наростити потужності по виробництву мінеральної води і збільшити випуск мінеральної води і безалкогольних напоїв на 15-20% протягом року. Компанія очікує, що зростання власного виробництва пива в 2006 р. складе близько 10% і досягне рівня в 84,5 млн дал. Представники "Оболоні" також повідомили, що компанія протягом наступних декількох років має намір збільшити свою частку на українському ринку до 35% завдяки виведенню нових брендів в ціновому сегменті супер-преміум. "Сармат", четвертий за розміром виробник пива, повідомив про 7,2%-не зростання виробництва пива (до 4,6 млн дал) в першому кварталі року. У 2006 р. компанія планує наростити випуск до 3,2 млн гектолітрів, що на 8% перевищує обсяг 2005 р. "Сармат" нещодавно наростив виробничі потужності на своєму заводі в Донецьку, встановивши нову лінію розливу в 2-літрові РЕТ-пляшки потужністю 24 тис. пляшок на годину. Інвестиції в проект склали близько 7,5 млн євро. Крім того, в другому кварталі поточного року компанія має намір встановити лінію розливу в 1- і 2-літрові РЕТ-пляшки потужністю 12 тис. пляшок на годину на своєму заводі "Полтавпіво".