ua en ru

"Інтерактів PR Груп": Чорний піар не вплинув на результати парламентських виборів.

Можна сказати, що чорний піар ніяк не вплинув на результати виборів 2006 р. Так охарактеризував передвиборчу кампанію генеральний директор агентства "Інтерактів PR Груп" Денис Богуш. За його словами, фахівцем з чорного піару може стати тільки екстра-фахівець білого піару. В Україні такі фахівці є, але вони чорним не займаються. Ті ж, хто займаються - фахівці середнього рівня. Друга причина в тому, що пряма реклама цього року коштувала настільки дорого, що в штабах іноді не вистачало грошей на розміщення білої реклами, не говорячи вже про чорну. Хоча зазвичай, якщо проходять вибори на національному рівні, то бюджет партій передбачає 3% коштів на чорну рекламу. На місцевих виборах бюджет чорного піару може досягати 50%. Це можна спостерігати на прикладі виборів міського голови Києва, де основна боротьба йшла між В.Кличко і О.Омельченко. Було використано обидві технології і, в результаті, на цьому "виїхав" кандидат, на якого ніхто не розраховував. В порівнянні з минулим роком, коли було багато і чорного і білого піару, оскільки конкурували в основному 2 політичних сили, використання чорних технологій зустрічалося набагато частіше. У цьому ж році, за участю 40 партій і блоків, виявилося набагато складніше заявити про себе.