Понад 95 тис. споживачів ПАТ "Харківміськгаз" використовують онлайн-сервіс "Особистий кабінет"
Особистий кабінет створений для зручної взаємодії з газовою компанією і самостійного контролю клієнтом свого особового рахунку
Близько 100 тис. споживачів ПАТ "Харківміськгаз" стали користувачами "Особистого кабінету" на сайті 104.ua за останні три роки. У минулому році особисті кабінети зареєстрували понад 25 тис. cпоживачів газу. Тепер кожна п'ята сім'я жителів Харкова дистанційно управляє своїм особовим рахунком.
Особистий кабінет створений для зручної взаємодії з газовою компанією і самостійного контролю клієнтом свого особового рахунку. У сервісі зручно вносити показання лічильника, стежити за нарахуваннями, наявністю боргу або переплати. Можна заплатити за газ онлайн, не виходячи з дому і без комісії банку.
"У Харкові споживачі газу оцінили переваги не тільки такого зручного онлайн-сервісу як Особистий кабінет, але й інших дистанційних каналів для зв'язку з компанією. Так, у 2017 році харків'яни для передачі показань лічильників газу 380 тис. разів скористалися "Особистим кабінетом", 223 тис. разів - відправили SMS-повідомлення на номер "7104" і 98 тис. разів - голосовим меню (IVR)", - говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківміськгаз" Світлана Андрєєва.
У 2017 році клієнти ПАТ "Харківміськгаз" почали використовувати нову функцію "Особистого кабінету" - зворотний телефонний зв'язок з оператором газової компанії. Можливості онлайн-сервісів допоможуть заощадити час, дистанційно вирішити газові проблеми споживачів і не вимагають звернення до контакт-центр компанії.
Для того, щоб зареєструватися в Особистому кабінеті досить знати номер свого особового рахунку і останню суму, яку клієнт заплатив за газопостачання. Процедура реєстрації займає лічені хвилини.