ua en ru

Мережа АЗК "БРСМ-Нафта" провела "День спілкування з клієнтами"

Мережа АЗК "БРСМ-Нафта" провела "День спілкування з клієнтами"

7 липня, національна мережа автозаправних комплексів "БРСМ-Нафта" провела щорічну акцію "День спілкування з клієнтами". Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.

В рамках проекту близько 100 співробітників центрального офісу компанії "Стейт Оіл", яка здійснює господарську діяльність мережі АЗК під брендом "БРСМ-Нафта", вийшли на роботу на автозаправні комплекси Києва та області, де провели робочий день спільно з лінійним персоналом АЗК – на позиціях операторів та їх помічників (пистолетчиков).


Подібна акція в мережі "БРСМ-Нафта" проводиться вже другий рік поспіль. Таким чином, менеджмент компанії розраховує особисто отримати від відвідувачів відгуки про роботу автозаправних комплексів і, базуючись на отриманому досвіді, визначити слабкі і сильні сторони в якості обслуговування.

"Збираючи інформацію, аналізуючи її, ми розуміємо які дії в управлінні, які нововведення в обслуговуванні нам необхідно впроваджувати щоб стати ще кращими і комфортнішими для наших клієнтів", - вважає Олександр Мельничук, директор департаменту стратегічного маркетингу мережі "БРСМ-Нафта".

Мережа АЗК "БРСМ-Нафта" провела "День спілкування з клієнтами"Після ретельного аналізу роботи автозаправних комплексів, у компанії "Стейт Оіл" планують розробити ряд тематичних корпоративних тренінгів, які регулярно проводяться для всього персоналу. Це, на їх думку, допоможе покращити якість обслуговування у мережі і вдосконалювати систему мотивації для співробітників АЗК.

"Відчувши на практиці тонкощі роботи лінійного персоналу на АЗК, ми зможемо поліпшити умови для роботи і вирішити ряд організаційних питань по роботі самих АЗК. Крім цього, ми працюємо з нашими співробітниками в рамках тренінгових програм, щоб орієнтувати їх на максимальний бізнес-результат, позитивне спілкування з клієнтами", — говорить Олена Забродська директор Департаменту з управління персоналом компанії "Стейт Оіл".

У прес-службі зазначили, що "День спілкування з клієнтом" проводиться в мережі "БРСМ-Нафта" щорічно. В наступному році планується розширити географію проекту і охопити всі області України, в яких представлена мережа АЗК під брендом "БРСМ-Нафта".

Мережа АЗК "БРСМ-Нафта" провела "День спілкування з клієнтами"