ua en ru

Валерій Калина. «Як змусити працювати зовнішню рекламу. П'ять простих кроків »

Рік: 2013

Автор: Калина В.

Жанр: Книги про рекламу, маркетинг

Видавництво: на правах рукопису

Мова: Російська

Формат: PDF

Кількість сторінок: 19

Опис книги Валерія Калини «Як змусити працювати зовнішню рекламу. П'ять простих кроків ».

«Багато рекламодавців, особливо приватники або власники невеликих підприємств, впевнені, що зовнішня реклама віджила свій вік, що вона не працює. Проте ж це далеко не так. Головне - грамотний підхід. Всього п'ять кроків відділяють рекламодавця від успіху рекламної кампанії на зовнішніх носіях реклами », - запевняє своїх читачів досвідчений менеджер з розміщення зовнішньої реклами Валерій Калина.

Книга, що вийшла у квітні 2013 року, носить назву "Як змусити працювати зовнішню рекламу. П'ять простих кроків". Вона написана в допомогу тим, хто всерйоз розглядає можливість рекламної кампанії з використанням так званої «наружки»: білбордів, сітілайтів, брендмауеров, зупинок тощо Простою, зрозумілою мовою новачкам, бажаючим скористатися пропозицією рекламних агентств або безпосередньо власників рекламних конструкцій, даються теоретичні знання (що таке зовнішня реклама, на які види ділиться, як конструкції поділяються за сфері використання) та практичні поради щодо планування та проведення рекламної кампанії.

Механізм замовлення рекламного щита теоретично уявляє собі кожен. Але от як зробити так, щоб полегшити процес замовлення, коли потрібно починати планувати адресну програму і бронювати площині, на якому етапі підписувати документи ... - все це обивателю, раніше стикається із зовнішньою рекламою тільки на вулиці в ролі споживача, а не замовника, залишається таємницею за сімома печатками. Інтуїтивно в цьому питанні розібратися складно, а між тим це цілком доступно кожному. Як і що потрібно робити - розповідає книга.

Але скласти адресну програму - тільки півсправи. Потрібно ще розробити і погодити макет, здійснити друк і поклейку, не попастися на вудку недобросовісним оператором площин, - всі ці етапи треба подолати для того, щоб в результаті провести рекламну кампанію «без сучка, без задирки», окупити вкладені в неї кошти і добитися бажаного ефекту не залежно від того, які цілі переслідувала розміщення: вивести на ринок новий продукт, збільшити обсяги збуту або ж підвищити впізнаваність бренду.

Книга буде цікава широкому колу читачів: від новачків до великих гравців ринку. Адже при написанні книги «Як змусити працювати зовнішню рекламу. П'ять простих кроків »Валерій Калина орієнтувався в першу чергу на свій багаторічний досвід спілкування з клієнтами, переліки часто задаються ними питань і допустимих замовниками помилок.
Книга оформлена у форматі PDF і доступна для безкоштовного скачування за посиланням patison.com.ua