Тенденції розвитку вітчизняного ринку автострахування

Продаж полісів автострахування ОСАГО і каско приносить чималий прибуток вітчизняним страховим компаніям ( СК). Ось чому число страховиків , зайнятих у цьому бізнесі , неухильно зростає , що неминуче призводить і до зростання конкуренції . Гостре суперництво між основними гравцями вітчизняного ринку автострахування змушує їх підвищувати якість послуг , а також шукати нові шляхи залучення клієнтів.

В даний час страхові компанії (СК ) , що спеціалізуються на автострахуванні , роблять акцент на тісній взаємодії з дилерськими мережами , банками та іншими фінансовими установами . Справа в тому , що більша частина договорів каско оформляється цілеспрямовано під отримання кредиту на автомобіль. Саме тому страховики співпрацюють з банками і дилерськими мережами , щоб ті рекомендували своїм клієнтам їхні послуги.

Однак судячи з тенденцій європейського ринку страхування , найближчим часом ситуація може докорінно змінитися. Вітчизняні СК у почнуть активно інвестувати в розвиток нових каналів збуту в спробі налагодити більш тісну взаємодію з кінцевими споживачами страхових послуг.

Розвиток новітніх технологій призвело до того , що автовласники отримали можливість легко і гранично швидко зіставити ціни та умови страхування в різних страхових компаніях. Останнім часом з'явилося безліч ресурсів , звідки вони можуть отримати дані для подібного дослідження.

Наприклад , такий простий і зручний інструмент як онлайн калькулятор каско дозволяє зробити порівняння вартості поліса для конкретного автомобіля буквально за кілька хвилин. Такий сервіс є незалежним від впливу страхових компаній , що дозволяє клієнтам отримувати достовірну інформацію про ціни на каско.

Зрозуміло , важливу роль при виборі страховика завжди грають і інші фактори , наприклад :

Швидкість вирішення всіх питань при настанні страхового випадку;

Прозорість ціноутворення - споживачі нерідко погоджуються на більш високу вартість поліса , якщо він забезпечує кращий захист їхніх фінансових інтересів ;

Зворотний зв'язок - клієнти можуть піти на невелике підвищення вартості страховки , якщо натомість їм буде гарантована можливість отримання персональної консультації у випадку виникнення незрозумілих моментів , які потребують роз'яснення ;

Репутація і надійність страховика.

Сучасні користувачі активно використовують сайти рейтингових агентств та спеціалізовані майданчики з відгуками, щоб полегшити вибір відповідного страховика . Крім того, онлайн калькулятори каско дозволяють оцінити і якість сервісу різних страхових компаній за допомогою своїх рейтингів , секцій з відгуками і іншої додаткової інформації.

Не виключено , що в майбутньому страховики будуть більш активно співпрацювати з такими ресурсами , наприклад , за рахунок інтегрованих сервісів. В недалекому майбутньому для покупки поліса клієнту , можливо , навіть не потрібно буде зустрічатися з менеджером страхової компанії. Замість цього весь процес проходитиме онлайн на сайті калькулятора каско.

Крім того , страховики готові впроваджувати та інші інноваційні рішення , серед яких можна виділити :

Більш тісна взаємодія із споживачами через соціальні мережі ;

Розвиток, а також створення нових інструментів інтерактивного маркетингу;

Створення мобільних додатків , сервісів і ін.

 З вище сказаного видно , що новітні технології роблять все більший вплив на розвиток автострахування ОСАГО і каско . Судячи з усього, ця тенденція продовжиться і в осяжному майбутньому.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся