ua en ru

Через бунт маршрутників на Київщині «застрягнуть» 100 тис. пасажирів

Маршрутники Київської області готують страйк: понад 100 тис. чоловік, які щодня добираються з Київської області на роботу в столицю, можуть зіткнутися з труднощами.

Як пояснюють маршрутники, в ОДА нечесно провели конкурс з визначення власників маршрутів і виправити результати можна лише бунтарськими методами, пише «Сьогодні».

Перевізники обіцяють, що з 6:00 26 лютого в рейс не вийдуть автобуси по 15 маршрутам з Вишневого, Боярки, Тарасівки, Коцюбинського, Петровського, Петропавлівської Борщагівки до Києва (№ № 301, 368, 369, 427, 721, 723, 741, 742, 743, 745, 801, 805, 812, 820, 825).

«Всі маршрутки, а їх більше 300, встануть і не повезуть людей до столиці на роботу. І будуть стояти доти, поки конфлікт не вирішиться », - заявила глава київської обласного осередку Всеукраїнської асоціації автоперевізників Олена Любомирська.

«Ми вимагаємо проведення відкритого і чесного конкурсу на право перевезення пасажирів», - заявили представники протестуючих.
Суть конфлікту - в серпні був проведений конкурс, де вибирали власників маршрутів у Київській області, у результаті переможцями виявилися новачки, а не ті, хто працює на маршруті по 10 років. Тоді маршрутники теж мітингували, і їх почув губернатор області - півроку їм видавали тимчасові дозволи на роботу.

«Тепер дозволу стали видавати тієї компанії, яка ще в серпні виграла конкурс - одеської. ... Зрозуміло, що конкурс було проведено з численними порушеннями, і компанія ця виграла саме через махінації з підрахунками балів », - зазначає Любомирська.

«Та продали голоси на цьому конкурсі, ось і все. Чиновники на цьому непогано заробляють - беруть по $ 1-1,5 тис. за одну маршрутку », - стверджують перевізники. Акцію протесту вони погрожують завершити лише тоді, коли переглянуть результати конкурсу, і планують зібратися 26 лютого на Європейській площі, а також біля Генпрокуратури і Київської обласної адміністрації.

Разом з тим в обласному управлінні транспорту закликають людей передчасно не панікувати, мовляв, після вечірніх заяв напередодні до ранку перевізники просто зобов'язані передумати.