ua en ru

У "Київстару" проблеми зі зв'язком

Автор: RBC.UA
Абоненти найбільшого українського оператора мобільного зв'язку - "Київстару" мають проблеми зі зв'язком. Як повідомили РБК-Україна в компанії "Київстар" обіцяє усунути несправності до 18:00 сьогоднішнього дня.

Абоненти найбільшого українського оператора мобільного зв'язку - "Київстару" мають проблеми зі зв'язком. Як повідомили РБК-Україна в компанії "Київстар" обіцяє усунути несправності до 18:00 сьогоднішнього дня.

В останній час у абонентів мережі з'явилися проблеми з вихідними і вхідними викликами.

"Зараз спостерігаються невеликі ускладнення, інформація передана технічним фахівцям. Очікується, що до 6 вечора проблема буде вирішена. Це спостерігається по всій мережі "Київстар"", - повідомили в компанії.

Останній раз серйозні проблеми зі зв'язком у "Київстару" були в травні минулого року. Тоді кілька годин мережа мобільного оператора працювала нестабільно. "Київстар" не знімав абонентську плату під час проблем зі зв'язком.

Нагадаємо, з 1 лютого "Київстар" підвищує тарифи в 50 тарифних планах. З 1 лютого на 15-30% зросте абонплата в 16 тарифних планах для контрактних абонентів, з 5 лютого - 29 тарифних планах для prepaid-абонентів. Підвищення торкнеться, зокрема, таких популярних тарифних пропозицій, як "25 мільйонів", "Єдина країна", "Djuice Безлім". У деяких тарифних планах збільшиться плата за надання безкоштовних SMS-повідомлень з 10 до 15 грн (обсяг наданого пакету зросте з 100 до 150 повідомлень). Для абонентів тарифних планів без щоденної абонплати, таких як "Єдина ціна" і "З нами краще", на 15-25% підвищиться вартість внутрішньомережевих і міжмережевих дзвінків. Крім того, компанія вводить мінімальний обсяг коштів на рахунку, який повинен залишатися після користування послугою - 0,01 грн.

Читайте також: "Київстар" підвищує тарифи в 50 тарифних планах

Разом з підвищенням абонплати в старих тарифних планах компанія з 5 лютого в два рази знижує вартість переходу на нові. Компанія почала активно просувати пакетні пропозиції в цьому році - станом на кінець вересня, за даними оператора, ними користувалося вже близько 70%.

Наприкінці грудня 2012 року АМКУ і "Київстар" домовилися про зниження окремих тарифів на 10-25%.