ua en ru

Київський апеляційний господарський суд зупинив процедуру банкрутства "Аеросвіту"

Автор: RBC.UA
Київський апеляційний господарський суд скасував рішення Господарського суду Київської області про порушення провадження у справі про банкрутство ПрАТ "Аеросвіт".

Київський апеляційний господарський суд скасував рішення Господарського суду Київської області про порушення провадження у справі про банкрутство ПрАТ "Аеросвіт". Про це повідомляє прес-служба Міністерства доходів і зборів України.

"Аеросвіт" почав процедуру банкрутства в кінці грудня 2012 р. "Тому податкові органи не змогли завершити планову комплексну перевірку, яка в цей час проходила в компанії. Для продовження перевірки Бориспільською ОДПІ подано апеляційну скаргу про скасування постанови про порушення провадження у справі про банкрутство. 5 лютого 2013 р. постановою Київського апеляційного господарського суду скаргу задоволено частково ", - йдеться в повідомленні.

Згідно з повідомленням, в подальшому буде з'ясовуватися можлива наявність кредиторських вимог держави до компанії для забезпечення своєчасної та повної сплати податків до державного та місцевого бюджетів.

Читайте також: "АероСвіт" скликає збори акціонерів для проведення додаткової емісії

Як повідомлялося, Господарський суд Київської області 29 грудня 2012 почав провадження у справі про банкрутство авіакомпанії "АероСвіт". 23 січня суд переніс розгляд справи на 15 лютого у зв'язку з тим, що компанія повинна представити суду звіт про інвентаризацію.

Нагадаємо, що 31 січня наглядова рада ПрАТ "Авіакомпанія" АероСвіт "доручив у найкоротші терміни здійснити всі необхідні дії для скликання загальних зборів акціонерів з питання проведення додаткової емісії акцій компанії. Також генерального директора "АероСвіту" зобов'язали у двотижневий термін розробити стратегічний план виведення авіакомпанії з кризової ситуації (план санації), грунтуючись на програмі реструктуризації її діяльності з урахуванням поступового відновлення в повному обсязі далекомагістральних маршрутної мережі.

Зазначимо, за словами Міністра інфраструктури Володимира Козака держава має намір не допустити банкрутства "АероСвіту".
22 січня ц.р., повідомлялося, що Київський апеляційний суд прийняв до провадження скаргу Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області про скасування постанови Господарського суду Київської області про визнання компанії "Аеросвіт" банкрутом.

Читайте також: "АероСвіт" пропонує виділити йому стабілізаційний кредит через держбанки

17 січня, Господарський суд Київської області стягнув з авіакомпанії "АероСвіт" більше 42 млн грн заборгованості за обслуговування в Міжнародному аеропорту "Бориспіль". Відповідний позов був поданий Генеральною прокуратурою України. На початку січня "Бориспіль" заявляв про припинення обслуговування рейсів "АероСвіту", однак після того, як аеропорт отримав часткову передоплату і гарантійний лист про оплату послуг на наступні дні, обслуговування рейсів "АевроСвіта" було відновлено.

Про намір припинити аеронавігаційне обслуговування повітряних суден авіакомпанії "АероСвіт" заявляли також у ФГУП "Державна корпорація по організації повітряного руху в Російській Федерації".

Раніше стало відомо, що кілька російських аеропортів подали в суд на "АероСвіт". Як повідомлялося, авіакомпанія "АероСвіт" за останній час була змушена скасувати низку рейсів через призупинення обслуговування в деяких аеропортах.

Раніше повідомлялося, що "АероСвіт" поступиться частину своїх рейсів конкуренту - "Міжнародним авіалініям України" (МАУ). Навесні 2013 МАУ почнуть здійснювати більшу частину рейсів перевізника на своїх літаках, "АероСвіт" буде виконувати функції маркетингового партнера на цих напрямках. МАУ буде потрібно суттєво розширити флот і штат співробітників, при цьому джерела не виключають, що це також може бути зроблено за рахунок "АероСвіту". Експерти зазначали, що "АероСвіту" зараз вкрай необхідно партнерство з конкурентом: перевізник не може впоратися з фінансовими проблемами самостійно.

Також стало відомо, що "АероСвіт" має намір скоротити штат і витрати компанії в цілому. Рішення про реструктуризацію своєї діяльності було прийнято у зв'язку з "загальними наслідками галузевої кризи". Одночасно авіакомпанії в Україні мають додаткові виклики - песимістичні прогнози про перспективи розвитку бізнесу, обмежений доступ до фінансових ресурсів, надзвичайно специфічні умови функціонування національного ринку авіаперевезень, констатували в "АероСвіті".

Читайте також: Держава має намір не допустити банкрутства "АероСвіту"

Авіакомпанія "АероСвіт - Українські Авіалінії" заснована в 1994 р., базується в київському міжнародному аеропорту "Бориспіль". Має найбільш обширну мережу регулярних міжнародних маршрутів. Обслуговує більше 60 міжнародних маршрутів до 34 країн, у тому числі п'ять трансконтинентальних безпосадкових повітряних ліній - до Нью-Йорка, Торонто, Пекіна, Делі й Бангкока. Забезпечує перевезення пасажирів у найбільші міста України: Дніпропетровськ, Донецьк, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Львів, Одесу, Сімферополь, Харків.

Авіакомпанія оперує флотом у складі 28 повітряних суден виробництва компанії Boeing, включаючи вісім далекомагістральних Boeing 767 і 20 середньомагістральних Boeing 737. Також використовує літаки Airbus 320/321, Embraer 145, Embraer 190 і ATR-72.