ua en ru

Facebook планує ввести платні акаунти

Автор: RBC.UA
Соціальна мережа Facebook отримала патент під назвою Paid Profile Personalization, заявку на який компанія подавала ще в середині 2011 року. Це вказує на плани ввести платні рахунки для користувачів.

Соціальна мережа Facebook отримала патент під назвою Paid Profile Personalization, заявку на який компанія подавала ще в середині 2011 року. Це вказує на плани ввести платні рахунки для користувачів, повідомляє радіо "Свобода".

Щомісячна оплата може бути введена за те, що в профілі, наприклад, не виводитимуться контекстні рекламні оголошення мережі (які виводяться справа сторінки), або ж за те, щоб користувач сам міг вибрати, які саме друзі виводяться в підбірці друзів на головній сторінці хроніки.

Читайте також: Facebook презентував оновлену стрічку новин (фото)

В описі системи в патенті говориться про те, що власники платних рахунків зможуть контролювати деякі елементи свого профілю, які для звичайних рахунків генерує сама мережа. Тобто, фактично, йде мова про платну персоналізацію профілю.

Цікаво, що раніше на головній сторінці мережі Facebook наголошувалося, що сервіс безкоштовний і так буде завжди. Зараз цього напису вже немає.

Читайте також: У Facebook кількість сторінок компаній досягла 15 млн

Раніше повідомлялося, що Facebook провів найбільші за останніх 7 років зміни дизайну новинної стрічки користувача. Концепцію нового дизайну засновник мережі Марк Цукерберг охарактеризував як "якнайкращу персоналізуючу газету".

Facebook є найбільшою в світі соціальною мережею - її щомісячна аудиторія перевищує 1,06 мільярда користувачів. Штаб-квартира компанії розташована в Менло-Парку (Каліфорнія). Чистий прибуток Facebook Inc. у 2012 р. впав майже в 19 разів в порівнянні з попереднім роком і склав 53 млн дол. Прибуток на одну акцію склав 0,01 дол. За 2011 р. чистий прибуток Facebook Inc. досяг 1 млрд дол., а прибуток на 1 акцію - 0,46 дол.

Читайте також: Facebook представив функцію пошуку по контенту (фото)

Facebook вкладає капітал в нові продукти, щоб залучити користувачів і утримати їх на сайті. На початку січня компанія оголосила про оновлення своєї пошукової служби, яка дозволяє користувачам знаходити інформацію про людей, місця, фотографії і інтереси. Компанія також модернізувала свої мобільні застосування для нових версій телефонів, керованих операционкамі Android Google та iOS.