ua en ru

Чистий прибуток PepsiCo в II кварталі скоротився до 1,5 млрд дол

Автор: RBC.UA
Чистий прибуток провідного американського виробника напоїв і продуктів харчування PepsiCo Inc. (за вирахуванням частки міноритаріїв групи) в II кварталі 2012 р. знизився на 21% - до 1,49 млрд дол в порівнянні з прибутком у розмірі 1,89 млрд дол, отриманим за аналогічний період 2011 р. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні прес-релізі корпорації. Фінансовий квартал PepsiCo завершився 16 червня 2012 р., тобто трохи не збігається з календарним.

Чистий прибуток провідного американського виробника напоїв і продуктів харчування PepsiCo Inc. (за вирахуванням частки міноритаріїв групи) в II кварталі 2012 р. знизився на 21% - до 1,49 млрд дол в порівнянні з прибутком у розмірі 1,89 млрд дол, отриманим за аналогічний період 2011 р. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні прес-релізі корпорації. Фінансовий квартал PepsiCo завершився 16 червня 2012 р., тобто трохи не збігається з календарним.

Чиста виручка PepsiCo за звітний період склала 16,46 млрд дол, що на 2% менше аналогічного показника роком раніше (16,83 млрд дол). Операційний прибуток компанії зменшився на 14% - до 2,38 млрд дол (роком раніше - 2,75 млрд дол.)

Скоригований прибуток на акцію PepsiCo в II кварталі склав 1,12 дол, перевищивши консенсус-прогноз аналітиків, опитаних Reuters (1,09 дол./акція), тоді як виручка трохи не дотягла до прогнозу експертів.

Нагадаємо, що чистий прибуток (доступний для розподілу серед акціонерів) американської корпорації PepsiCo Inc. за 2011 р. виріс на 2% в порівнянні з 2010 р. і склав 6,443 млрд дол проти 6,320 млрд дол за підсумками 2010 р.

Чиста виручка компанії за звітний рік склала 66,504 млрд дол (+15%), а операційний прибуток - 9,633 млрд дол (+16%).
Також PepsiCo заявляла, що планує скоротити 8,7 тис. співробітників (близько 3% від загального числа) з метою збільшення маркетингових витрат на розвиток своїх брендів у розмірі близько 600 млн дол. Головний виконавчий директор Індра Нуйі повідомила, що збільшення витрат буде мати "особливе значення" в Північній Америці. Компанія має намір цього року збільшити продажі напоїв в США і відвоювати частку ринку у Coca-Cola.

Компанія PepsiCo - один з найбільших світових виробників продуктів харчування і напоїв. У портфоліо компанії такі відомі бренди, як Pepsi, 7up, Mirinda, Tropicana, Lay's та інші. Продукція PepsiCo продається більш ніж в 200 країнах.

1 грудня 2010 р. PepsiCo Inc. домовилася про покупку 66% російського виробника молочних продуктів, соків, мінеральної води та дитячого харчування "Вімм-Білль-Данн" за 3,8 млрд дол. Виходячи з умов угоди, загальна вартість ВБД ПП (enterprise value) була оцінена в 5,4 млрд дол. У вересні американська компанія консолідувала 100% "Вімм-Білль-Данн".