ua en ru

Проект реконструкції Поштової площі від "Київдормостпроекту" майже вдвічі дорожче за альтернативний

Автор: RBC.UA
Проект реконструкції транспортної розв'язки на Поштовій площі розробили Інститут "Київдормістпроект" і ТОВ "Експреспроект". За проектом "Київдормістпроекту", реконструкція транспортної розв'язки обійдеться місту від 320 до 550 млн грн залежно від того, скільки на площі буде поворотів - один чи два. Реконструкція транспортної розв'язки за проектом ТОВ "Експреспроект" обійдеться місту від 135 до 200 млн грн.

Проект реконструкції транспортної розв'язки на Поштовій площі розробили Інститут "Київдормістпроект" і ТОВ "Експреспроект". За проектом "Київдормістпроекту", реконструкція транспортної розв'язки обійдеться місту від 320 до 550 млн грн залежно від того, скільки на площі буде поворотів - один чи два. Реконструкція транспортної розв'язки за проектом ТОВ "Експреспроект" обійдеться місту від 135 до 200 млн грн.

Проекти сьогодні презентували на засіданні архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування та архітектури.

"Київдормістпроект" робив проект транспортної розв'язки на замовлення комунального підприємства "Дирекція будівництва шляхо-транспортних споруд". За проектом, реконструкція транспортної розв'язки обійдеться місту від 320 до 550 млн грн залежно від того, скільки на площі буде поворотів - один чи два.

Директор Інституту "Київдормістпроект" Володимир Воробйов зазначив, що головне -зробити транспортну розв'язку, яка буде поєднуватись із архітектурою площі. "Ми не перекриваємо жодних вулиць, ми робимо транспортну розв'язку, яка має поєднуватись із архітектурою площі. Поштова площа - це єдина площа у місті, яка має вихід до води", - наголосив Воробйов.

Згідно з проектом, рух по вулиці Сагайдачного залишиться без змін і вона не буде пішохідною, як припускали раніше. "Вулиця Сагайдачного поки не буде перекрита, можливо в майбутньому, але в генеральному плані міста цього немає. Пропускна здатність вулиці - 2 тис. авто за годину в одну сторону, отже разом 4 тис. авто, але вузол може пропустити не більше 2,4 тис. авто за годину в обидва боки", - сказав директор "Київдормістпроекту".

Автор проекту також зазначив, що планують опустити пагорб біля Річкового вокзалу. "Ми робимо безперервний рух по Набережному шосе, для цього опускається пагорб, який є біля Річкового вокзалу, робиться виїмка, це не можна назвати тунелем, зверху робиться лівий поворот з Володимирського узвозу на Набережно-Хрещатицьку і пішохідна платформа на рівні площі для того, щоб зайти на Набережне шосе. Що ж стосується Боричевого узвозу і вул. Сагайдачного, то поки все залишається так, як є", - розповів Воробйов.

Площу Поштової площі планують збільшити на 9 тис. кв. м. "Ми збільшуємо площу Поштової на 9 000 кв. м., відтак площа виходитиме на Дніпро не вузьким трьохметровим мостом, а всією цією платформою із 9 тис. кв. м", - розповів автор проекту.

Інноваційнішим є проект ТОВ "Експреспроект", в якому пропонується вирішити транспортні проблеми Поштової площі, побудувавши три естакади: із Боричевого узвозу на Набережно-Хрещатицьку, із Набережно-Хрещатицької на Володимирський узвіз і кільце на Володмирському узвозі. "Кільце на Володимирському узвозі плануємо зробити поза межами природо-охоронних територій, його пропускна спроможність буде 3 тис. автомобілів за годину", - розповів представник компанії Віктор Петрук.

Реконструкція транспортної розв'язки за проектом ТОВ "Експреспроект" обійдеться місту від 135 до 200 млн грн. Площа Поштової площі збільшиться майже вдвічі із 0,8 га до 1, 41 га.

За словами Петрука, проект передбачає повну транспортну розв'язку безперервного руху і відсутність світлофорів. "Ми пропонуємо повну транспортну розв'язку на Поштовій площі безперервного руху. Наш проект не передбачає жодних світлофорів. Таким чином, буде розв'язано 16 напрямків руху", - розказав автор проекту.

Петрук також додав, що пропускна транспортна спроможність площі збільшиться до 16,3 тис. автомобілів на годину. "Пропускна транспортна спроможність збільшиться із 9,3 тис. до 16,3 тис. автомобілів за годину. Пропускна спроможність Володимирського узвозу збільшиться зі 1,5 до 3 тис. автомобілів за годину", - зазначив Петрук.

Крім того, на вулицях Сагайдачного та Братській буде односторонній рух. Рух на вул. Сагайдачного буде одностороннім вбік Контрактової площі, а навантаження на неї зменшиться із 2 тис. до 600 автомобілів на годину. З того боку вулиці, де стоять будинки із непарними номерами транспортний рух буде ліквідований, натомість з'явиться пішохідна доріжка. Також односторонній рух буде на вул. Братській в напрямку вул. Набережне шосе.

Під час обговорення проектів члени архітектурно-містобудівної ради наголосили на тому, що обидва проекти мають пройти порівняльну експертизу і тільки після цього можна буде рекомендувати місту вибрати один із них. Крім того, проекти мають розглядатися в комплексі із архітектурними рішеннями реконструкції Поштової площі.

Нагадаємо, реконструкція розв'язки на Поштовій площі відкладається на невизначений термін через відсутність затвердженого проекту. Як повідомлялося, рух на Поштовій площі буде перекрито за планом в середині серпня. Раніше повідомлялося, що з 15 липня ц.р. по 1 травня 2013 р. в зв'язку з роботами по кардинальної реконструкції Поштової площі буде частково обмежено рух усіх видів транспорту.

В кінці червня ц.р. заступник голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Анатолій Голубченко заявив, що розв'язку на Поштовій площі у Києві відкриють у травні 2013 р.