ua en ru

"Укрзалізниця" відкрила останню ділянку для швидкісних поїздів між Києвом і Донецьком

У Полтаві відбулося урочисте відкриття електрифікованоЇ ділянки залізниці "Полтава-Красноград-Лозова", яка є частиною швидкісного коридору "Київ-Донецьк". Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".

Як зазначив на відкритті генеральний директор Державної адміністрації залізничного транспорту України Володимир Козак, всі роботи на ділянці були проведені в найкоротші терміни, щоб забезпечити рух сучасних швидкісних експресів.

"Коли рік тому я ставив завдання електрифікувати ділянку "Полтава-Красноград-Лозова", у мене були сумніви, що ми встигнемо виконати всі роботи вчасно. Адже ця ділянка була взагалі не електрифікованою, не пристосованою до руху електропоїздів, і нам необхідно було зробити великий обсяг робіт. Не сприяли цьому і погодні умови, адже лютий і березень були суворими. Сьогодні всі роботи по модернізації цієї ділянки завершені, що дозволить вже найближчим часом пустити електропоїзди по цьому маршруту. І це заслуга нашої дружної залізничної сім'ї", - сказав Козак.

У відомстві відзначають, що із закінченням електрифікації ділянки "Полтава-Красноград-Лозова" Південної залізниці повністю переведено на електротягу найкоротший пасажирський хід між Києвом і Донецьком. Таким чином, виконана головна умова впровадження швидкісного руху і функціонування національного транспортного коридору "Київ-Харків-Красноград-Лозова-Донецьк", по якому вже найближчим часом поїдуть нові швидкісні міжрегіональні поїзда.

Крім електрифікації 176 км шляху, фахівці "Укрзалізниці" провели комплексну модернізацію ділянки - повністю реконструювали всю інфраструктуру, від систем сигналізації й зв'язку до колійного господарства. Нове технічне оснащення цієї ділянки тепер є зразком для вітчизняних залізниць.

Переклад ділянки "Полтава-Красноград-Лозова" на електротягу також дозволить залізничникам істотно скоротити витрати за рахунок відмови від дизпалива. За рік економія складе 7 млн 821 тис. грн, не враховуючи зменшення "екологічних" платежів.

Нагадаємо, що 15 листопада 2011 р., під час відкриття електрифікованої ділянки "Полтава-Кременчук", на якій згідно з концепцією розмежування вантажного і пасажирського руху були відхилені вантажні потяги, генеральним директором "Укрзалізниці" Володимиром Козаком було поставлено завдання електрифікувати ділянку "Полтава-Красноград-Лозова".