ua en ru

Питання поставок вугілля з зони АТО потрібно вирішувати на найвищому рівні, - топ-менеджер "Донбасенерго"

Питання поставок вугілля з зони АТО для забезпечення потреб тепловиків можна було б вирішити, запустивши зруйнований перегін Майорська-Микитівка. Такої думки дотримується заступник директора ПАТ "Донбасенерго" Олег Ларіонов.

"Це двопутна дорога, до того ж електрифікована. Це зніме обмеження по вивозу вугілля через перехід Ясинувата-Скотовата. Але там поруч Авдіївка, яка обстрілюється", говорить він. Тому, говорить топ-менеджер Донбасенерго, іншого шляху немає, як "вирішити ці питання на найвищому політичному рівні, скликавши засідання РНБО України з цього питання. Необхідно забезпечити режим тиші і домовитися, щоб там не стріляли".

Друге питання, яке стоїть на порядку денному вирішення проблеми постачань вугілля - відсутність тепловозної тяги на неконтрольованої території. За запевненням Олександра Загороднього, в. о. голови "Укрзалізниці" все знову ж таки впирається в політику: "політичне рішення - ми всі вивеземо.

Технологічно ми можемо за 3-4 добу призвести переходи в робочий стан". Керівник держмонополії говорить про неврегульованості механізму передачі локомотивів з української території на неконтрольовану і про брак тепловозної тяги. "Головна проблема - зруйнована інфраструктура, мінування і обстріли, що не дозволяє в повному обсязі приступити до відновлення", - повідомляє Загородній.

Ларіонов каже, що вирішувати ці проблеми потрібно було ще в травні. У свою чергу Петро Кравець, директор Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" констатує недостатні обсяги вугілля для безпроблемного проходження станцією опалювального сезону: "Станції потрібно накопичити 300 тис. т. вугілля. Зараз є половина".