ua en ru

Socialbakers визначила топ-10 найбільш читаних українських ЗМІ в Facebook

Socialbakers визначила топ-10 найбільш читаних українських ЗМІ в Facebook Фото: українські ЗМІ постійно розширюють свою присутність в соцмережах

Українські ЗМІ нарощують аудиторію з соцмережах

Міжнародна компанія в сегменті соціального маркетингу Socialbakers (є членом Facebook Marketing Partners) визначила 10 найбільш читаних в Facebook ЗМІ.

Згідно з даними, оприлюдненими на офіційному сайті компанії, на сьогодні в трійку лідерів входять ТСН (498,3 тис. абонентів), "Українська правда" (467,7 тис.), Hromadske.tv (444,7 тис.). Четверте і п'яте місця займають телеканали "1+1" (408,2 тис.) та "5 канал" (379,7 тис.). Телеканал ТВі займає дев'яте місце - його сторінку в соцмережі читають 193 тис. чоловік.

ІА "РБК-Україна" займає шосте місце серед всіх українських ЗМІ з кількістю передплатників 310,9 тис. Сьоме і восьме місця займають "Forbes.Україна" і BBC Ukrainian - їх читають у Facebook 260,6 тис. і 211,97 тис. осіб, відповідно. Завершує десятку лідерів "Обозрєватель" - на сторінку цього медіа-видання у соцмережі підписано 189,7 тис. читачів.

Socialbakers визначила топ-10 найбільш читаних українських ЗМІ в Facebook

Фото: дослідження Socialbakers

При цьому в сегменті онлайн-медіа, за версією Socialbakers, впевненими лідерами є "Українська правда", ІА "РБК-Україна" і "Обозрєватель".

Socialbakers визначила топ-10 найбільш читаних українських ЗМІ в Facebook

Фото: дослідження Socialbakers

В категорії "Новини" найпопулярніші у Facebook ЗМІ - ТСН Hromadske.tv, BBC Ukrainian.

Socialbakers визначила топ-10 найбільш читаних українських ЗМІ в Facebook

Фото: дослідження Socialbakers

Профільний експерт називає соцмережі одним з перспективних напрямів в медіа-сегменті.

"Ми спостерігаємо бум соціальних мереж в Україні. З поширенням смартфонів і високошвидкісного мобільного інтернету, а також на тлі сплеску соціально-політичної активності у Facebook, ми отримали стрибкоподібне зростання аудиторії і активності користувачів цієї соціальної мережі. І він буде тривати", - повідомив РБК-Україна директор з маркетингу в Plag-Information Network Ельдар Нагорний.

За його словами, українські ЗМІ скористалися можливістю і постійно розширюють свою присутність в соцмережах.

"І якщо зараз, в середньому, частка соціального трафіку на таких сайтах становить близько 10%, то в найближчому майбутньому ці цифри можуть зрости до 20-30% і зрівнятися з пошуковим трафіком", - уточнив експерт.

Він також зазначив, що на підставі відкритої статистики можна сказати, що деякі медіа вже досягли цих показників.

Крім того, саме по собі присутність в соцмережах дає ЗМІ додатковий майданчик для комунікації з аудиторією з охопленням, "іноді, не меншими, ніж може надати сайт", пояснив Ельдар Нагорний.

"Ці охоплення також цікаві і великим брендам, які готові включати у свої рекламні бюджети і активності в соціальних мережах, в тому числі на сторінках, що належать ЗМІ", - підкреслив експерт.