ua en ru

"Контакт-центр Києва 15-51" за І квартал 2015 р. обробив понад 200 тис. дзвінків

За інформацією КБУ "Контактний центр міста Києва 15-51", за перший квартал 2015 р. операторами контакт-центру було опрацьовано понад 200 тис. телефонних дзвінків, з них зареєстровано більше 133 тис. звернень. Про це повідомляє прес-служба КГГА.

У прес-службі повідомили, що у порівнянні з таким же періодом 2014 р. кількість наданих консультацій мешканцям збільшилася майже в 2,5 рази і становить понад 45 тис. усних роз'яснень. При цьому у киян є можливість телефонувати з мобільних номерів, реєструвати звернення через сайт та використовувати мобільні додатки тощо.

"Наше завдання - максимально швидко та якісно реагувати на проблеми громадян, своєчасно надавати консультації, при цьому використовувати всі можливі шляхи комунікації з мешканцями, - зауважив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв. - Для нас важливо, щоб кожна скарга була вирішена по суті, або ж заявник був поінформований про перспективу опрацювання його звернення".

Для оцінки рівня та якості виконання звернень районними адміністраціями, а саме вони в переважній більшості є виконавцями скарг ЖКГ, запроваджено рейтинг виконання звернень з питань житлового господарства, який містить як статистичні дані, так і аналітичні показники.

Найбільша кількість скарг за перший квартал 2015 року надійшла із Солом'янського (8093), Святошинського (7444) та Шевченківського (6501) районів, найменша - з Печерського (1744). За кількістю не виконаних звернень "лідирує" Дніпровський район - 46 звернень, а також Солом'янський - 44.

Серед найактуальніших проблем, на які вказували кияни - відсутність гарячої води та опалення або ж їх недостатня температура, відсутність освітлення у під'їздах, відсутність електропостачання, незадовільне прибирання та санітарний стан територій, здійснення перерахунку за ненадані послуги тощо.

Загальний аналіз даних Рейтингу показує, що в першому кварталі цього року середній показник виконання звернень РДА становить - 99,5%. При цьому рівень задоволеності отриманим результатом, який було перевірено зі слів заявників, виріс у порівнянні з таким же періодом попереднього року в середньому з 93% до 97%.

Дані Рейтингу виконання звернень РДА будуть також враховані під час підведення підсумків двомісячника з благоустрою, озеленення та санітарної очистки території міста Києва.

"Не зважаючи на ці достатньо високі показники, й надалі залишається проблемою якість виконання звернень та їх правдивість. Тож перевірки ЖЕКів і в подальшому будуть закінчуватися звільненням керівників, якщо вони будуть недбало ставитися до вирішення проблем киян" - підкреслив заступник голови КМДА.