ua en ru

Комітет ВР рекомендує встановити вимоги до реклами споживчих кредитів

Комітет Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації рекомендує парламенту прийняти за основу законопроект № 2492а "Про внесення змін до закону "Про рекламу" щодо вимог до реклами споживчого кредитування. Про це повідомила прес-служба ВР.

Проект закону, автором якого виступає народний депутат від Партії регіонів Олександр Фельдман, пропонує встановити, що реклама надання споживчих кредитів повинна містити наступну інформацію:

- тип відсоткової ставки, фіксована, плаваюча або обидві з них, разом з докладною інформацією про будь-які збори та послуги (реєстратора, нотаріуса, страховика, оцінювача тощо) пов'язані з одержанням кредиту та укладенням договору про надання споживчого кредиту, що включаються до загальних витрат споживача на кредит;

- загальну суму кредиту;

- річну відсоткову ставку за кредитом;

- строк, на який кредит може бути одержаний;

- у випадку кредиту у формі відстроченої сплати за певні товари або послуги, - ціну за умови сплати готівковими коштами та суму будь-якого авансового платежу;

- загальну суму, сплачувану споживачем, та суму окремих платежів.

Відповідно до законопроекту, якщо укладення договору про надання додаткових послуг, пов'язаних з кредитним договором, зокрема, страхування, є обов'язковим для отримання кредиту (або для його отримання на рекламованих умовах) та коли витрати на такі послуги не можуть бути встановлені заздалегідь, то про зобов'язання щодо укладення такого договору також має бути вказано "в чіткий, зрозумілий та ясний спосіб", разом з річною відсотковою ставкою за кредитом.