ua en ru

Ринок медійної інтернет-реклами виріс на 27% - до майже 1,3 млрд гривень

Ринок медійної інтернет-реклами виріс на 27% - до майже 1,3 млрд гривень Фото: електронна комерція в Україні (портал mResearcher)

Про це з посиланням на відповідне дослідження за підсумками року повідомили у прес-службі ІнАУ

Обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за підсумками минулого року склав 1 мільярд 288 мільйонів гривень, що на 27% перевищує аналогічний показник 2014 року у гривневому обчисленні. Про це з посиланням на відповідне дослідження повідомили у прес-службі "Інтернет Асоціації України" (ІнАУ).

Як зазначається, частка прямих продажів на цьому ринку у 2015 році склала 40,95%.

Ринок медійної інтернет-реклами виріс на 27% - до майже 1,3 млрд гривень

Зокрема, частки сегментів медійної інтернет-реклами розподілилися в наступному порядку:

- банерна реклама - 42,3%;
- In-stream video (реклама у відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) - 31,6%;
- In-page video (content-roll) - 8,4%;
- інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудиопотоці, інші подібні прояви) - 9,7%;
- спонсорство - 8,0%.

Ринок медійної інтернет-реклами виріс на 27% - до майже 1,3 млрд гривень

Крім того, дослідники вперше визначили частку Programmatic на ринку медійної інтернет-реклами. Так, у 2015 році у агентств закупівлі допомогою Programmatic склали 4,8%, у майданчиків продажу допомогою "Программатік" - 23,4%.

"Методика вимірювання об'єму медійної інтернет-реклами заснована на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів. Учасникам дослідження було запропоновано заповнити спеціальні анкети, в яких агентства на анонімній основі вказували суми отриманих від рекламодавців коштів по конкретних сайтах, а сайти - частку в своїх оборотах групи агентств, що подали анкету. Сейлз-хауси та мережі додатково надали інформацію, що дозволяє компенсувати дублювання даних", - йдеться в повідомленні.

Ринок медійної інтернет-реклами виріс на 27% - до майже 1,3 млрд гривень

У дослідженні взяли участь провідні агентства інтернет-реклами: AdPro (DAN), AGAMA Digital Group, ITCG, IPlace, Havas Digital, Hoshva Digital, Qreachers, Publicis Groupe Media, TMGU, AdWork, MediaHead, Neos, Netpeak, Promodo, newage, а також представники найбільших майданчиків, холдингів і сейлз-хаусів: 1+1, Автоцентр, Люкс (24 канал), Magnet, RBC, RIA, Ukr.net, UMH/Digimedia, Admixer, C8.Network, DMDim/Go2Net, FISH, DigitalDecisions, InternetMedia, Reklamonstr/Advideo, StarLight Digital Sales, Takitak, olx.ua, Edipress, T-Sell, Finance.ua, Rontar, Новий час, RST та WiFi-Bar.

Ринок медійної інтернет-реклами виріс на 27% - до майже 1,3 млрд гривень

Нагадаємо, за даними Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), за 2015 рік рекламний інтернет-ринок України виріс на 11% - до 2,4 млрд гривень.