ua en ru

Українське "доросле" відео йде в Європу

Українське "доросле" відео йде в Європу Вітчизняний контент "дорослого" змісту має перспективи на світовому рівні
В Україні зароджується новий ринок - еротичного телевізійного контенту. І до нього вже виявляють інтерес європейці. Набагато більш низька, порівняно з іншими країнами, вартість виробництва дозволить української еротики конкурувати на світовому рівні.

В Україні зароджується новий ринок - еротичного телевізійного контенту. І до нього вже виявляють інтерес європейці. Набагато більш низька, порівняно з іншими країнами, вартість виробництва дозволить української еротики конкурувати на світовому рівні.

Еротику в маси

Український телеканал HD Fashion&Lifestyle, який з 1 жовтня транслюється на супутнику Astra, веде переговори з європейським дистриб'ютором Cherry Media про продаж свого контенту. Це один з найбільших дистриб'юторів еротичної візуальної продукції в Європі, який спеціалізується на мобільному контенті. Як розповів директор з розвитку HD Fashion&Lifestyle Андрій Соломаха, до нового року телеканал повинен зняти для європейців 10 годин еротики. Інші деталі угоди він не зміг розкрити.

Всі договори з кабельними і IPTV провайдерами, OTT-сервісами від імені телеканалу укладає група "1+1 медіа". Днями вона стала його ексклюзивним дистриб'ютором. За даними РБК-Україна, група вже веде переговори про трансляції HD Fashion&Lifestyle на супутниковій платформі Viasat.

"Ми віримо у великий успіх телеканалу на ринку платного телебачення України, оскільки він займе ту тематичну нішу, яка досі була незаповненою", - заявив директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення "1+1 медіа" Андрій Мальчевський.

При цьому на сайті телеканалу вказано, що він поширюється не тільки на території України, але і в Європі, країнах Балтії, Грузії, Росії, Закавказзя та Казахстані.

Новий ринок

Еротичні програми власного виробництва - "родзинка" HD Fashion&Lifestyle. Вони транслюються протягом чотирьох годин у нічний час. Вдень телеканал в режимі нон-стоп показує модні шоу, інтерв'ю з дизайнерами і моделями, репортажі з тижнів моди в Мілані, Парижі, Лондоні, а в майбутньому - з Гонконгу і Сінгапуру.

Керівництво телеканалу вирішило, що набагато вигідніше не купувати готовий контент, а зайнятися виробництвом власного. Тому з покупного - тільки lifestyle-новини агентства ESPN. Модні покази та інтерв'ю з зірками робить знімальна група HD Fashion&Lifestyle, яка регулярно на декілька тижнів виїжджає за кордон.

Еротичні ж ролики знімають на українських локаціях і з українськими актрисами під керівництвом фотографа і продюсера телеканалу Валентина Кармінського.

За знімальний день, за словами представників телеканалу, можна зробити близько 40 хвилин готового еротичного фільму. При цьому день зйомок обходиться у 700 дол. - це в рази менше, ніж собівартість аналогічного контенту в країнах Європейського союзу. Завдяки цьому український виробник еротики може конкурувати з європейськими студіями, в першу чергу, за рахунок ціни. Потенційними покупцями можуть бути відомі дистриб'ютори: Playboy, Penthouse, Fox Media.

Своя сорочка

HD Fashion&Lifestyle отримав ліцензію на мовлення в кінці серпня. До цього Нацрада з питань телебачення і радіомовлення до трансляції еротики ставилася неоднозначно.

Зокрема, в 2011 р. еротичні програми ще були в пакетах провайдерів "Воля" і Viasat. Але Нацрада стала звинувачувати їх у показі порнографії, яка, на відміну від еротики, в Україні заборонена. Оскільки закон не дає прямої відповіді на запитання, що вважати еротикою, а що порнографією, провайдери вирішили не ризикувати і відмовилися від "дорослого" кіно.

Проте навесні цього року Нацрада вирішила піти назустріч ринку. Представники регулятора розповідали, що з великою долею ймовірності дозволять трансляцію еротики. Адже це принесе додатковий дохід ринку кабельного телебачення, який останні два роки не зростає. За даними Держстату, в 2014 р. доходи провайдерів кабельного телебачення в порівнянні з 2013 р. зменшилися на 5%, а супутникового - на 22%.

Тоді ж до регулятора звернулося кілька іноземних мовників: Playboy, XXL, "Російська ніч", EroxHD. Але, як стало відомо РБК-Україна, документи цих телеканалів досі лежать в Нацраді, і дозволу віщати в Україні вони поки що не отримали.

За словами Андрія Соломахи, його каналу вдалося отримати ліцензію раніше, оскільки він переконав Нацраду з телерадіомовлення в доцільності запуску національного продукту такого роду. Важливим аргументом стало те, що HD Fashion&Lifestyle зареєстрований в Україні, а значить - працює в українській юрисдикції і підлягає регулюванню тут. За даними Міністерства юстиції, власниками телеканалу є Олена Видайко та Ігор Редькін. Статутний фонд компанії - лише 1 тис. грн.

За словами Соломахи, перші гроші за свій контент канал отримає тільки в грудні-лютому, до цього його доведеться субсидіювати. На самоокупованість HD Fashion&Lifestyle розраховує вийти через 2 роки.